24 October 2010

Hari Jadi

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Hari jadi.yes.itu saja tajuk kita pd kali ni ye murid2..haha~ maka secara rasminya, saya selaku pemilik blog ini dengan penuh perasaan riak,takabur,bongkak dan sombongnya ingin mengumumkan bahawa blog ini sudah dirasmikan.

"eleh..tu pon nk kecoh" ah.suka ati aku la.
"eleh..baru wat blog dh nk bsing2".eh.hellooo~aku dh mncburkn dri dlam dnia blog ni sjak tdika ag tau. dan setahu aku, blog aku ni cma ada tulisan ja.xda la plak aku ltak sound efek.so,bla pulak aku bising?
"eleh..org len wat blog dy pon nak gak.." eh.skati aku la nk wat blog ke,nk wat blok bngunan ke,nk wat buku log pngakap ke,yg korang goblok sgt ni pehal??kataku sambil bermonolog sendirian.haha.

ntah.ttiba ja rasa nk kmbali berblogging.ni suma sbab aku trjmpa 1 blog ni. pamiesz.com. blog sorg ustat. sttus ke'ustaz'an bliau xmnghalang bliau dri mrapu dlam blog.haha.tp mrapu dia 2 ada la jgak isi.mrapu dia 2 ada jgak mesej2 yg nk dia smpaikn.mrapu dia 2 dia selitkan hujah2 dan dalil2 dri kitab2,HADIS dan jgk AL-QURAN..tp apa yg ada pd mrapu aku?sama2 kita nantikan keputusannya mlm ini~

scra kebtulannya,(xtaulah betul ke x kebetulan ak ni.klau x betul korang tlong2 la betulkan ye.sbb bnda yg x betul ni klau x di betulkan betul betul,boleh jd x betul dibuatnya.) aku dpat smangat ntok wat blog ni pd hari jadi aku..ini bkanlah brmksud aku lahir2 ja trus dpt smangat nk wat blog..hadoi..tlong fkir scra logik sket bleh x?haha.mksudnya, ak dpt smngt nk blogging ni pd ari jadi aku yg k-19.yess.hepi bsday to me.hepi bsday 2 my blog.

dengan scra rsminya jugak,blog lama aku, takkompom sudah tdak lagi brfungsi. bleh ja nk lawat blog 2..nk komen2 pn boleh..tp xda org nk rply la..ibaratnya mcm korang p beraya kt rumah hantu funfair la..xda org nk lyn @jamu kueh mueh aneka juadah seperti lemang, ketupat,rendang,sate,semperit dan banyk lagi yang xmampu disebut dan kalau disebut pon rasanya xda kaitan dgn post kali ni pon ye x?hahaha.

maka sekian sahaja untuk kali.kita brjumpa lagi dalam post yang akan datang pada hari,tarikh dan waktu yang berlainan.

p/s:pesanan dari aku.klau rsa tlisan aku kt blog ni dh melampau dari batas batas atau norma seorang manusia tlong tgur ya. :).

اللهم إني أعوذبك أن أشرك بك و أنا أعلم و أستغفرك  لما لا أعلم



3 komen:

Anonymous said...

anda baru sahaja melahirkan blog yang kedua...Tahniah!-badrul

Anonymous said...

Tahniah atas blog yang kedua dan selamat hari lahir - mscotrue

Mohd Zulfikri said...

bad: tima kaseh..jom bad..kta aktif brblogging smula!haha

pakleh: tima kasih..weyh!ak tekejut+xcited ni!ttba ang mncul.jom pakleh..kta blogging cam dulu2..nostalgia..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...